version française ci-dessous.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


De foutmelding:

 

Open slot failed

runtime_error-*

no slots found

toont aan dat er een probleem is met kaartlezer of de eID kaart (bij het ondertekenen van het document).

 

 

Kan je volgende doen:

 

  • Herstart je PC en probeer opnieuw met dezelfde kaartlezer.
  • Probeer opnieuw met dezelfde PC maar met en andere kaartlezer.
  • Probeer opnieuw met een andere PC maar met dezelfde kaartlezer..
  • Probeer opnieuw met een andere PC en met een andere kaartlezer.

 

 

Indien het probleem blijft bestaan, is er een probleem met de kaart.


Update 20200101: Dit probleem komt ook voor indien U ingelogd bent met met een Azure domain account op uw Windows PC.


Gelieve uw gemeentehuis te contacteren om een nieuwe kaart te vragen.

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 


L’erreur :

 

Open slot failed

runtime_error-*

no slots found


Indique  il ya un problème avec votre carte eID ou lecteur de carte.

 

Est-ce-que vous pouvez réessayer dans les manières suivantes:

 

  • Redemarrez votre ordinateur et essayez à nouveau avec le même lecteur de carte.
  • Essayer à nouveau avec le même PC mais avec un autre lecteur de carte.
  • Essayer à nouveau avec un autre PC mais avec le même lecteur de carte.
  • Essayer à nouveau avec un autre PC et avec un autre lecteur de carte.

 

Si l'erreur persiste, cela indique qu'il existe un problème avec la carte eID.


Mise à jour 20200101: ce problème se produit également si vous êtes connecté avec un compte de domaine Azure sur votre PC Windows.


 

S’ il vous plaît contactez votre hôtel de ville pour demander une nouvelle carte eID..


 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -