version française ci-dessous.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
De foutmelding:
Bad Base64 input character at 5: 58(decimal)
Card has been disconnected
komt voor wanneer:
- u de kaart te snel uit de kaartlezer neemt terwijl de browser de kaartgegevens nog aan het inlezen is.
- de browser de connectie met de kaartlezer verliest.
Gelieve alleen de kaart uit de kaartlezer te verwijderen nadat het ondertekenen klaar is.
Dit weet u als het venster waar u de pincode ingeeft verdwijnt en u terug komt in het hoofdscherm.:
Om de connectie met de kaartlezer zo kort mogelijk te houden gelieve de checkbox 'Een kopie van de kaartgegevens toevoegen' NIET aan te vinken zodat niet de volledige kaart (kaartdata, adres, foto) wordt ingelezen maar alleen de gegevens om het document te ondertekenen. :
Doe als volgt:
- Sluit bij voorkeur eerst alle browsers en probeer opnieuw.
- Lukt het nog niet, herstart uw computer en probeer opnieuw.
- Probeer met een andere browser of upgrade uw browser naar de laatste versie (indien uw niet de laatste versie van de browser gebruikt).
Lukt dit nog steeds niet dan kan u ook nog volgende proberen:
- ondertekenen op dezelfde PC met een andere kaartlezer.
- onderteken op een andere PC met dezelfde kaartlezer.
- onderteken op een andere PC met een andere kaartlezer.
Lukt het hierna nog steeds niet, gelieve dan het gemeentehuis te contacteren om en andere kaart aan te vragen (omdat het probleem dan ligt aan uw eID kaart).
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
L'erreur:
Bad Base64 input character at 5: 58(decimal)
Card has been disconnected
se produit lorsque:
- Vous retirez la carte trop rapidement à partir du lecteur de carte.
- Le navigatuer pert la connexion avec le lecteur.
S'il vous plaît enlever seulement la carte du lecteur après le document est signé.
Le document a été signé lors la fenêtre de saisie du code PIN disparaît et vous revenez à l'écran principal:
S'il vous plaît NE PAS cocher la checkbox: Ajouter une copie des données de la carte.. pour éviter que toutes les données de la carte sont chargé.
Est-ce-que vous pouvez réessayer dans les manières suivantes:
-
Fermez tous vous navigateurs et essayer à nouveau.
- Redémarrez votre ordinateur et essayez à nouveau.
- Essayez d'utiliser un autre navigateur ou mis à jours votre navigateur (si vous n'utilisez pas la dernière version du navigateur).
Si cela ne fonctionne toujours pas, vous pouvez faire les opérations suivantes:
- Essayer à nouveau avec le même PC mais avec un autre lecteur de carte.
- Essayer à nouveau avec un autre PC mais avec le même lecteur de carte.
- Essayer à nouveau avec un autre PC et avec un autre lecteur de carte.
Si l'erreur persiste, cela indique qu'il existe un problème avec la carte eID.
S’ il vous plaît contactez votre hôtel de ville pour demander une nouvelle carte eID..